hylle Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Ble stjålet endel greier fra boden min idag., blandt annet et interiør. Hvis noen kommer over et Sort skinn interiør til touring så blir jeg glad for det!! Dette var solgt til Arild G. her på forumet, og ventet på å få fraktet til molde., INteriøret var helt komplett, og stolene foran var EL. Takker for info som gjør at det kan komme til rette igjen! satans tyveripakk!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Helsikens idioter. Det er ingenting som får være i fred. Hva slags folk stikker av med et interiør!? Må jo ha skapt noe oppmerksomhet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Ble stjålet endel greier fra boden min idag., blandt annet et interiør. Hvis noen kommer over et Sort skinn interiør til touring så blir jeg glad for det!! Dette var solgt til Arild G. her på forumet, og ventet på å få fraktet til molde., INteriøret var helt komplett, og stolene foran var EL. Takker for info som gjør at det kan komme til rette igjen! satans tyveripakk!!!!! Utrolig.. Må være noen som vet hva de er ute etter ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 er det mulig........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
painkiller Posted October 22, 2010 Share Posted October 22, 2010 Noe har vi å lære fra gærningene, vartfall avstraffelse for tyveri=D (skulle innført dette i Norge) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts