leif harald Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Skal selge et par og to med porsche bremser jeg har liggende. Har kun kjørt med disse på e30 flere ganger og de er fantastiske. Er ikke vits å hive vekk penger på k-sport, xyz og andre big brake kit når man kan ha disse som er mindre i diameter så da kan man ha mindre felg på Har både forran og bak om det er av interesse. Men kan selge de forran løst om interesse. forran skal jeg ha 9500,- får splitternye 300x24mm skiver, adaptere og brukte calippere. Her er et bilde av like bremser på dn gamle e30n min (calipperene er sorte, ikke gule som på bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hvor mye skal du ha for alt? Bare nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hvor mye skal du ha for alt? Bare nyskjerrig Nermer seg 18 da. Men har planer om å bruke bakbremsene selv men ikke før sommeren så de kan selges om noen har skikkelig lyst på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå