OAF Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Noen flere bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Noen flere bilder takk Skal jeg ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Noen flere bilder takk Nye bilder lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Hva med flere bilder og lage en litt mer seriøs annonse? Når det er en Alpina bil, så er folk interessert hvilken stand bilen er i, bilder av motorrom, bilder av interiør, understell og stand generelt på bilen. Bare et tips, lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hva heter fargen på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Da er bilen solgt og fått kjempefornøyd ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Da er bilen solgt og fått kjempefornøyd ny eier kjøpte han bilen med alpina motor og allt? er det en bruker her inne som kjøpte den? sorte skinn interiøret, har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28_B7_Alpina Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Har motoren enda og E28`er på plass hos meg igjen så bare og vente på hjemme igjen Så bare å vente på sommer og tørr asfalt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 du svarte ikke på pm fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 du svarte ikke på pm fra meg? Ikke svart meg heller. På de siste 4 eller 5 for å være spesifikk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 synst prisen var ganske stiv med tanke på at det er en ikke godkjent bil å heller ikke en Alpina bil. Jeg har en slik orginal 1987 Alpina B7 turbo på handen nå. Bilen er eigd av en eiger side ny. den har rulla 125 000km å den selges for 215 000.- så da fikk jeg sagt mitt... hvorfor har du fått bilen tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_77 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 En original B7 Turbo i topp stand til 215tusen?!... Send meg tlf nummeret til eieren, den bilen kjøper tvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 En original B7 Turbo i topp stand til 215tusen?!...Send meg tlf nummeret til eieren, den bilen kjøper tvert!! Jeg kan selge deg en for 240 jeg, en strøken bil?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 synst prisen var ganske stiv med tanke på at det er en ikke godkjent bil å heller ikke en Alpina bil. Jeg har en slik orginal 1987 Alpina B7 turbo på handen nå. Bilen er eigd av en eiger side ny. den har rulla 125 000km å den selges for 215 000.- så da fikk jeg sagt mitt... hvorfor har du fått bilen tilbake da? Billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 synst prisen var ganske stiv med tanke på at det er en ikke godkjent bil å heller ikke en Alpina bil. Jeg har en slik orginal 1987 Alpina B7 turbo på handen nå. Bilen er eigd av en eiger side ny. den har rulla 125 000km å den selges for 215 000.- så da fikk jeg sagt mitt... hvorfor har du fått bilen tilbake da? Billig! ja det er billig. dette er da i tyskland vell og merke. kommer 120 000 i tull oppå der igjen. bilen framstår som ny sa kompisen min der nede som har sett på den for meg:) bilen har nettopp vært på alpina for justering og for å fiffe oppigjen noen sol skader på seterygg pas side var visst falmet litt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå