leif harald Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Har en e30 touring som selges i deler, bilen er uten motor. Har dører, vinduer, skjermer, hengerfeste. Servo tanstang med servoledd og ytterlett 325 understell bak 51mm fjørbein forran benk bak, dashbord++ BBS krysseike felger med vinterdekk. 15" Har en hel bil så bare å hyle ut om man trenger noe Bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hei. Er det org. sidekjørt på denne. Isåfall er jeg intr. i disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg trenger et venstre fjærbein til en E30. Er noen 51mm og andre ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 ja. 325 har 51mm fjørbein. andre har 49mm. jeg har begge deler jeg har ikke touring skjørter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johansen_e30 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 har du alt jeg trenger for og få servo?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hvordan er tilstanden på framskjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå