DieselVegard Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg en 316, som er inne i sitt siste år på veien. Dessverre kan man vel si, men den er såpass rusten Skulle skifte til vinterhjul i dag, og det viser seg at det ikke bare er gulvet som er rustent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Aiai, ser ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Den der er kjip, men ikke dårlig at det holdt 25 år. Har sett det der skje på japseskrot etter 10! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hehe, fikk samme sjokket når jeg var og byttet fjørbein på E28'en til en kompis - høyre fjørbein knakk og delte seg i to, samt at hylsen m/gjenger som holder demperen på plass hadde rustet vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg har kanskje noen liggende... de er ikke perfekt, men bedre en dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Samme skjedde på en 240 jeg hadde Ble bra låg framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Den der er kjip, men ikke dårlig at det holdt 25 år. Har sett det der skje på japseskrot etter 10! Det kan du si, men det som er så spesielt er at bilen er 25år, og har gått 287000km. Dette skjedde den første dagen jeg eide bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå