NSS Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Heisann, im BACK! Noen som vet hvor man kan få tak i senterringer som gjør at jeg får på felger fra E38(74,1) på en E39(72,5)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 e39 har 74.1 ikke 72.5 som du beskriver Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted October 23, 2010 Author Share Posted October 23, 2010 e39 har 74.1 ikke 72.5 som du beskriver Ok, skrev det litt fort, og bommet på hvilken som hadde hva, uansett, så E39 størst og E38 felger passer på den... Men er det noen som vet hvor de selger senterringer var vel egentlig spørsmålet. websider? dekkbutikker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
labbetuss Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Alle dekkbutikker har vel sånt? Kjøpte mine på Vianor sist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjøbuse Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 gs bildeler har noen i alu som muligens er bedre enn de plast greiene dekk forhandlere har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
labbetuss Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 gs bildeler har noen i alu som muligens er bedre enn de plast greiene dekk forhandlere har. Min erfaring er motsatt. Alu-ringene sitter som regel fast når du tar av hjulet - sitter de i felgen er det greit, da kan de være der til du skal på med hjulet igjen. Men sitter de fast på navet er det vanskelig å få de av uten å ødelegge de, og du må ha nye (ikke at problemet er så brutalt stort da, kostnaden er minimal, men du må handle nye, og det kan jo være pes). Plastringene kommer som regel av uten å ødelegges. Mine $0.02. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Ok, takk, da prøver jeg Vianor =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts