NSS Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Heisann, im BACK! Noen som vet hvor man kan få tak i senterringer som gjør at jeg får på felger fra E38(74,1) på en E39(72,5)?
NSS Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 e39 har 74.1 ikke 72.5 som du beskriver Ok, skrev det litt fort, og bommet på hvilken som hadde hva, uansett, så E39 størst og E38 felger passer på den... Men er det noen som vet hvor de selger senterringer var vel egentlig spørsmålet. websider? dekkbutikker?
labbetuss Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Alle dekkbutikker har vel sånt? Kjøpte mine på Vianor sist.
Sjøbuse Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 gs bildeler har noen i alu som muligens er bedre enn de plast greiene dekk forhandlere har.
labbetuss Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 gs bildeler har noen i alu som muligens er bedre enn de plast greiene dekk forhandlere har. Min erfaring er motsatt. Alu-ringene sitter som regel fast når du tar av hjulet - sitter de i felgen er det greit, da kan de være der til du skal på med hjulet igjen. Men sitter de fast på navet er det vanskelig å få de av uten å ødelegge de, og du må ha nye (ikke at problemet er så brutalt stort da, kostnaden er minimal, men du må handle nye, og det kan jo være pes). Plastringene kommer som regel av uten å ødelegges. Mine $0.02.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå