Bmweee Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Halloen.. SKAL bort snarest da eg har byttet jobb og kommer til å reise på sjøen!! GI BUD! Er inne på tanken å selge min bmw da den er for fin..trenger en billigere arbeidsbil.. Bmw E46 stasjonsvogn 320 Diesel 2002 mod (facelift) Km stand 211 000 Meget pen bil, full M-sport pakke fra bmw på understell, utvendig og innvendig. Voksen eid, aldri vært verken barn, dyr eller røyk i bilen. Hadde bilen på sjekk da eg kjøpte den. Ble da byttet bakfjører og et stabstag i front. Ingen parkeringsbulker eller striper rundtom, noe steinsprut i front, men er ubetydelig og ikkje noe man ser tydelig. Er et par ting som vil bli ordnet før salg. Bytte vindusheis venstre side, og stramme/evnt bytte håndbrekk. Følger med originale 17 m-sport felger 225.45.17 fram og 235.45.17 bak. Står nå på 17 toms felger med piggfrie dekk, Nokian. Kjøpt nye i fjor høst med 225 brede dekk. Etter min mening altfor bredt og har derfor ett sett 15 toms 195 piggfritt også som kan følge med. Utrolig god og billig bil å kjøre som eg virkelig kunne tenkt meg å beholde i grunn..men trenger sårt en arbeidsbil. Er heftelse på bilen som blir slettet ved salg av bil. Pris 172 999 ,-/ Bud. Send pm for mer info. Evnt ring 91666876 Mvh Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå