The Marlboro Man Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Heisann folkens! På torsdag kommende uke blir jeg etter alt og dømme BMW-eier. Jeg reiser fra nord-Norge og sørover og henter en sort 2000mod BMW 320D M-sport stv. Har eid en 1999 Audi A6 2.4 Quattro og siden familieforøkelsen snart er ett faktum, ville jeg prøve noe nytt Valget falt på en en sportslig og trygg stasjonsvogn med litt moment i motoren, samt at den er rimelig i forbruk I tillegg har jeg en Toyota MR2 som sommer-roadster, håper det ikke er veldig store fordommer mot japsebiler her, det fikk jeg inntrykk av at Audiforumene hadde nok av, desverre. Ser frem til Torsdagen som om det var julaften, bilder og en egen liten tråd om bilen kommer selvfølgelig også etterhvert. Mvh The Marlboro Man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Velkommen til Bimmers! Aah, sort E46 diesel stasjonsvogn er noe jeg også må skaffe meg med tiden, meget fine biler! Hehe, er ikke så store fordrommer mot japsebiler, men du lager ikke tråder om bilen for å få hjelp med den, for å si det slik. Håper du får nytte av forumet, winchester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Velkommen til forume,håper du vil trives Gratulerer med kanskje valg av BMW,trodde ikke Audi folk byttet til BMW,kjenner folk som har Audi å dem skal ikke ha noe annet hehe,men dette er to veldig gode merker etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hmm,merkelig vei å gå med tanke på plass å familieforøkelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Velkommen til forumet Venter på å se bilder av nybilen. Legg gjerne ut et bilde av MR2,n også da det er knall morro biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Marlboro Man Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Bilder kommer garantert iløpet av neste helg folkens A6ern var ingen stasjonsvogn, derfor ble den ikke vurdert som "stor" nok iht barnevogn etc, samtidig som jeg ville teste noe nytt...og BMW har jeg alltid likt og vurdert som solide biler med suveren kjørecomfort og sportslighet, jeg har svært sære krav til utstyrspakke, og siden denne 320 Dieselen hadde alt jeg krever, sportsinteriør, farge, og generelt særs velholdt ( fult serv hefte etc) pakke og utseende så slo jeg til... Takker så meget for velkomsten, føler meg hjemme allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Velkommen til Bimmers Ser frem til bilder av bilen! Håper du blir like fornøyd med den som det vi er av våre BMW'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå