Gå til innhold

Hei. Snart ny BMW-eier & ny på forumet.


Anbefalte innlegg

Heisann folkens! :wink:

På torsdag kommende uke blir jeg etter alt og dømme BMW-eier. Jeg reiser fra nord-Norge og sørover og henter en sort 2000mod BMW 320D M-sport stv. :D

Har eid en 1999 Audi A6 2.4 Quattro og siden familieforøkelsen snart er ett faktum, ville jeg prøve noe nytt

Valget falt på en en sportslig og trygg stasjonsvogn med litt moment i motoren, samt at den er rimelig i forbruk :)

I tillegg har jeg en Toyota MR2 som sommer-roadster, håper det ikke er veldig store fordommer mot japsebiler her, det fikk jeg inntrykk av at Audiforumene hadde nok av, desverre.

Ser frem til Torsdagen som om det var julaften, bilder og en egen liten tråd om bilen kommer selvfølgelig også etterhvert.

Mvh The Marlboro Man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Bimmers! Aah, sort E46 diesel stasjonsvogn er noe jeg også må skaffe meg med tiden, meget fine biler!

Hehe, er ikke så store fordrommer mot japsebiler, men du lager ikke tråder om bilen for å få hjelp med den, for å si det slik.

Håper du får nytte av forumet,

winchester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer garantert iløpet av neste helg folkens :P A6ern var ingen stasjonsvogn, derfor ble den ikke vurdert som "stor" nok iht barnevogn etc, samtidig som jeg ville teste noe nytt...og BMW har jeg alltid likt og vurdert som solide biler med suveren kjørecomfort og sportslighet, jeg har svært sære krav til utstyrspakke, og siden denne 320 Dieselen hadde alt jeg krever, sportsinteriør, farge, og generelt særs velholdt ( fult serv hefte etc) pakke og utseende så slo jeg til...

:wink:

Takker så meget for velkomsten, føler meg hjemme allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...