Howrd Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 Hei.... Holder på å ta av et dørtrekk på en E34 og sliter med å få det av.. * Har løsnet knopp og skru inni døråpner * Har løsnet speiljusterer bryter og skru inni der * Har skrudd opp dørlåsknopp * Har løst klips rundt om på trekket Men det henger på fortsatt, hva mangler jeg for å løsne? HASTER
Kennethe34 Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Løsne clipsene som er helt øverst mot listen som ligger ved vinduet ved å trekke det til deg, så røsker du hardt i håndtaket mot deg og oppover så skal det løsne
Halvorsen Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Har du tatt av den skruen som er bak det lille dekselet på dørhåndtaket? Må ta i litt for at det løsner, og husk å dra rett oppover
Howrd Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Fikk det til etterhvert Følgende jeg gjorde var: * Løsne knott og skruer i døråpner * Løsne speiljusteringsknapp og skrue bak der * Løsne dørlåsknopp ved å skru den opp * løsne alle klips på sidene og under dør * Tok deretter tak i øverst på dørtrekket og dro det mot meg, slik at den chromlista sto igjen * Dro panelet litt opp og dro det rett ut Takk for hjelpa btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå