Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er merke Fk bra senke sett? dette skal stå på en e36 det er nesten helt nytt og kosta 8k men jeg for det for 2k? ville dere kjøpt dette? dette er justerbart.

Skrevet

Finnes forskjellige sett fra FK som bl.a Highsport og Köningsport, og jeg har ikke oppfattet så mye negativt om de. Søk litt rundt på Google og se hva du finner frem av informasjon/erfaringer.

Skrevet

Morten1989, har ikke FK 1 års garanti på coiloverne sine? At de har begynt å lekke skal gå under garantisak, så hadde kanskje ikke vært så dumt å hørt med de, med mindre det har gått over ett år.

Skrevet
Morten1989, har ikke FK 1 års garanti på coiloverne sine? At de har begynt å lekke skal gå under garantisak, så hadde kanskje ikke vært så dumt å hørt med de, med mindre det har gått over ett år.

Det har gått 2 år, bruker bilen svært lite, kun på fine sommerværsdager :D Har prøvd og kontakte autobb som jeg kjøpte settet av, men har ikke fått noe svar....

Skrevet
Jeg har FK på min e36, og den ene framdemperen har begynt og lekke olje. Settet har kunn gått 30,000km

Settet til E36 mangler kanskje støvmansjetter foran det også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...