thomashm5 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hei! Satt ut bilen min tilsalgs i Sverige grunnet at jeg bor der.. Sorry for svensk tekst i annonsen, men dere forstår nok likevel hva som står der:) Tenkte sjekke interessen for en slik bil i Norge også! http://www.blocket.se/goteborg/Bmw_m5_e ... ?ca=15&w=3 -Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Ingen interesse for strøkne e34 m5er i norge for tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Linken din funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Linken din funker ikke Nei, annonsen er utgått desverre.. Bilen virken nesten som ny, så er i meget god stand! Skal ta noen bra bilder å legge opp her, så skrive litt om den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n Hehe, nei, sånn er det iblandt:) Men har du ikke den til salgs egentlig? Hvordan går det med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 den ligger ikke annonsert nå lengre nei.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n til salgs? m535'n min du tenker på..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen nye bilder av m5en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Interessant! Gi litt mer info om den, og ikke glem å nevne hva du ønsker for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Interessant!Gi litt mer info om den, og ikke glem å nevne hva du ønsker for bilen 100.000 vil jeg ha for den. Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Er bilen solgt? Nei, bilen har jeg enda. Jeg har ikke noe annonse ute, så har ikke gitt det noe ærlig forsøk på å selge den egentlig=) Men om det finnes interesse, så selges den til rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå