thomashm5 Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Hei! Satt ut bilen min tilsalgs i Sverige grunnet at jeg bor der.. Sorry for svensk tekst i annonsen, men dere forstår nok likevel hva som står der:) Tenkte sjekke interessen for en slik bil i Norge også! http://www.blocket.se/goteborg/Bmw_m5_e ... ?ca=15&w=3 -Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted December 12, 2010 Author Share Posted December 12, 2010 Ingen interesse for strøkne e34 m5er i norge for tiden?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hao Posted December 12, 2010 Share Posted December 12, 2010 Linken din funker ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Linken din funker ikke Nei, annonsen er utgått desverre.. Bilen virken nesten som ny, så er i meget god stand! Skal ta noen bra bilder å legge opp her, så skrive litt om den:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n Hehe, nei, sånn er det iblandt:) Men har du ikke den til salgs egentlig? Hvordan går det med bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 den ligger ikke annonsert nå lengre nei.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goty Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n til salgs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 du vet jeg er interessert thomas! men det går ikke så lenge jeg har den e28'n til salgs? m535'n min du tenker på..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted May 2, 2011 Author Share Posted May 2, 2011 bilder kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted May 2, 2011 Author Share Posted May 2, 2011 Noen nye bilder av m5en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammigun Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Interessant! Gi litt mer info om den, og ikke glem å nevne hva du ønsker for bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted May 2, 2011 Author Share Posted May 2, 2011 Interessant!Gi litt mer info om den, og ikke glem å nevne hva du ønsker for bilen 100.000 vil jeg ha for den. Mvh Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor91 Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Er bilen solgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomashm5 Posted July 7, 2011 Author Share Posted July 7, 2011 Er bilen solgt? Nei, bilen har jeg enda. Jeg har ikke noe annonse ute, så har ikke gitt det noe ærlig forsøk på å selge den egentlig=) Men om det finnes interesse, så selges den til rett pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts