Gå til innhold

Min E36 328 copue -FOR SALG s12- SOLGT


Clausfox
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okei:) men såg d du hadde byttet ratt på bimmern:P jeg skal koble opp tåkelys på min, å må legge opp nytt ledningsnett. å da måtte jeg ta av rattet får å komme til dasjen osv, men korsen funker det me å ta vekk ratt med airbag? har gruet meg til dette siden jeg bestillte tåkelysa:S kanskje du veit d?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei:) men såg d du hadde byttet ratt på bimmern:P jeg skal koble opp tåkelys på min, å må legge opp nytt ledningsnett. å da måtte jeg ta av rattet får å komme til dasjen osv, men korsen funker det me å ta vekk ratt med airbag? har gruet meg til dette siden jeg bestillte tåkelysa:S kanskje du veit d?:D

Viktigt at du kobler av batteriet en halv time før du begynner og røre airbagen! også kan du koble av airbaggen, 1kontakt veldig enkel! Men koble også til airbaggen før du setter inn igjen batteriet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var Clutch, svinghjulager, utløse lager og simring byttet.. Gir kasse har blit fikse lekasje på, dreide 3 spacere.. PGA feil nav bak...

dette navet gikk 3cm fram og tilbake, derfor lakk det olje der, men nå har jeg dreid spacere :D

IMG_0683.jpg

Gjort rent og smørt oppigjen

IMG_0685.jpg

IMG_0688.jpg

IMG_0689.jpg

Svinghjul lager

IMG_0692.jpg

Av dragern til svinghjul lagret

IMG_0696.jpg

Skralle som passet perfekt til å panke inn nye lagret med

IMG_0693.jpg

Nye lagret

IMG_0695.jpg

Sentrufigerings bolten

IMG_0699.jpg

Feste clutsen med 25NM om det er 8.8 stål i bolt (Viktig Viktig)

IMG_0704.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette! ;)

har du 320 mellomaksel sida den flensen der flyttet seg sånn ? Jeg kjører akkurat nå med 320 mellomaksel og flens på girkassa, jeg måtte dreie 2 spacere for at de ikke skulle være slakk der. Motor og girkassa mi er fra 328.

Okei, å det fungerte?

Det er 2,8 motor og gir, også er det 2,5 understell (pga anna dreving) FUNKER FETT! :D

så var derfor den sikkert ikke passa + at det var modernisert feste bolt til det drevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det fungerer. JEg fikk problem med at når jeg strammet mutteren så var flensen løs. derfor måtte jeg lage 2spacere en på innsiden og en på utsiden av flensen på ca 3mm viss jeg husker rett da fikk jeg strammet den.

328 har samme flens som m3 3.0liter så regner med at 325 har litt mindre igjen....mulig som på 320 er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det fungerer. JEg fikk problem med at når jeg strammet mutteren så var flensen løs. derfor måtte jeg lage 2spacere en på innsiden og en på utsiden av flensen på ca 3mm viss jeg husker rett da fikk jeg strammet den.

328 har samme flens som m3 3.0liter så regner med at 325 har litt mindre igjen....mulig som på 320 er usikker.

Akkurat, jeg lagde den inderste ringen på 3,8mm og den på utsiden på 5mm (sikkert pga at jeg har andeledes mutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt! Likte den garasjen du driver i der, typisk Gjøvik med ordentlige tømmervegger :lol:

Er faktisk På toten den står :P vi skal vel på sikt flytte bukken til en hall der det er fliser og vanngåen varme :)

Haha, likavæl itte langt unna Gjøvik hæller da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt! Likte den garasjen du driver i der, typisk Gjøvik med ordentlige tømmervegger :lol:

Er faktisk På toten den står :P vi skal vel på sikt flytte bukken til en hall der det er fliser og vanngåen varme :)

Haha, likavæl itte langt unna Gjøvik hæller da :D

hehe nei er vel 15 og kjøre, men grei plass og ha å skru på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...