H_c Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Til den faste spalten vår i klubb bladet vårt Fahrfreude trenger vi også denne gang noen av dere medlemmer som giodder å vise frem bilen og dere selv. Klubbmedlemmer. Det skal ikke bare handle om de mest spesielle bilene, men heller bilene til den gjennomsnittelige entusiasten som er med i klubben vår. Alle er velkomne til å sende inn to bilder av bilen(e) sin, samt et bilde av seg selv, og så svar på spørsmålene under. Dette sendes til gofaster@start.no -Navn, alder og bosted -Hvorfor meldte du deg inn i klubben? -Fortell litt om bilen din. -Fremtidige planer? -Ønsker for klubben videre? På forhånd tusen takk for hjelpen med å lage et bra klubb blad til dere som sender inn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Fekk feilmelding HC, noe om att mail adressa di har begrensning på å motta.. Har du en annen mail adresse jeg kan sende på? Send meg på PM isofall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Fekk feilmelding HC, noe om att mail adressa di har begrensning på å motta.. Har du en annen mail adresse jeg kan sende på? Send meg på PM isofall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Jeg sendte link fra dropboxen min (dropbox.com) til bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 dwjones@start.no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Etter å forminsket bildene så ser det ut som jeg fekk til å sende på gofaster adressa di.. Så da tenker jeg allt skal være iorden.. Ta kontakt om det er noe feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 alt ser bra ut, tre av fire plasser er tatt nå, trenger en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Fikk sendt deg en mail no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 du har mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 flott, da var det fult for denne gang, men send gjerne inn mer alikevel, så kommmer det med i senere nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå