takaasen Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Har en ny Aeromotive Thunami Fuel pump for salg, Noe av det råeste av pumper man kan få taki. Pumpen veier 1,5kg, kan brukes på bil med 700hk sugetrim og 500Hk turbo/kompressor. Selges for 1900 + frakt eller bud Har også et nytt filter for salg 600+frakt elle bud http://aeromotiveinc.com/products-page/ ... fuel-pump/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Dette er en diger og kraftig pumpe. Ikke noe walbro eller bosch er bare barnemat i forhold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted November 2, 2010 Author Share Posted November 2, 2010 Det går ann å komme med bud?? ingen som holder på med grom proskjekter?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Kom med bud ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endre Hånde Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Har jo fått en del gratisreklame denne pumpen nå siste uken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 hvordan er det å bruke denne på en E36 med M60B40 motor og original 320i bensinpumpe i tank? burde jeg ha større pumpe da i tank? muligens jeg er int i denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 hvordan er det å bruke denne på en E36 med M60B40 motor og original 320i bensinpumpe i tank? burde jeg ha større pumpe da i tank? muligens jeg er int i denne Er ikke rare dimenskjon på slangen som går fra pumpen orginalt. den er hverfald altforliten til denne pumpen, om du skulle koble i serie. Er usikker på hvor stor plass det er i tank til denne pumpen. Men det fungerer garentert allene til ditt oppsett. Kapasitet er det nokk av. Kan monteres i tank eller utenpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 Du kan se størrelse forskjeld på bildet over. Walbro255 pumpe nederst som er lik orginal pumpe størrelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baremats91 Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 hvordan er det å kjøre E85 på denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 hvordan er det å kjøre E85 på denne? usikker, men det skulle jo fyngere fint det å. HAr hørt at folk bruker orginale pumper når di kjører e85, så da skulle jo denne være tryggere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeonMuffler Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 faen at jeg ikke så detta før, da hadde jeg tatt filteret lett, men bestilte fra summit racing igår.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwm535i Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 std pumper går ann å kjøre på e85, men er ikke bra for pumpen, da e85 spiser opp alt av plast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted March 17, 2011 Author Share Posted March 17, 2011 pumpen og filteret går for 2400+frakt eller bud Følger med slange tilkoblinger, koster for et par hundre bare di. Link to comment Share on other sites More sharing options...
takaasen Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 SOLGT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts