Orten Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Er det noen som vet om takstativet for rails er det samme på e91 2007 og 2009 (facelift)? De er vel stort sett like biler. Takk for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 På faceliften er det andre rails, de er uten åpning mellom selve rails'en og taket. Dermed vil jeg tro at det er godt mulig at det er to forskjellige takstativ også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orten Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Hmm, jeg synes de ser maken uten jeg. Festet på tre punkter, åpning mellom rails og taket. Jeg lurer på om det er forskjell på formen på railsene og avstanden mellom de to. Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.H.D Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Har du facelift? Jeg ser nå at noen facelift biler har den gamle rails'en med åpning, mens andre har den nye typen rails uten åpning, slik som disse, men disse er kanskje 2010 modeller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orten Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Det har du jaggu rett i Jeg har en facelift, kjøpt nokså tidlig, så da er det nok sikkert 2010-modellen som har disse nye railsene ja. Her er min 2009-modell: Takk for den oppklaringen forresten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts