Orten Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Er det noen som vet om takstativet for rails er det samme på e91 2007 og 2009 (facelift)? De er vel stort sett like biler. Takk for svar!
E.H.D Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 På faceliften er det andre rails, de er uten åpning mellom selve rails'en og taket. Dermed vil jeg tro at det er godt mulig at det er to forskjellige takstativ også.
Orten Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Hmm, jeg synes de ser maken uten jeg. Festet på tre punkter, åpning mellom rails og taket. Jeg lurer på om det er forskjell på formen på railsene og avstanden mellom de to. Noen som vet?
E.H.D Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Har du facelift? Jeg ser nå at noen facelift biler har den gamle rails'en med åpning, mens andre har den nye typen rails uten åpning, slik som disse, men disse er kanskje 2010 modeller.
Orten Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Det har du jaggu rett i Jeg har en facelift, kjøpt nokså tidlig, så da er det nok sikkert 2010-modellen som har disse nye railsene ja. Her er min 2009-modell: Takk for den oppklaringen forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå