mr.turbo Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Hei. Jeg vasket M5'en min nå rett før jeg skulle rygge han inn i garasjen for vinterlagring. Panseret lå ikke i lås så var ca 5 cm klippe så vann kunne komme inn på motoren, når jeg skulle rygge bilen inn igjen. så startet han ikke, gikk litt på 3-4 syl men måtte holde full gass, gikk en liten stund slik.. så skulle jeg vri på og av og prøve og starte en gang til. da var det ikke liv i det heeele tatt......... Er rimelig fersk på bmw og så er jo helt håpløst. håper noen har et godt tips! Hvor står bensinpumperele'et? Takk på forhånd
Z1 Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Har vel blitt litt mye bensin på pluggene dine da .Disse bilene liker IKKE og bli startet og kjørt i 20 sek for så og bli stoppet
ingard Skrevet Oktober 24, 2010 Skrevet Oktober 24, 2010 Dette er vel no som går igjen på flere av modellene. Som Z1 sier så får bilen helt angst av å bli flyttet på. Det som hjelper er å holde full gass og kinne til det blir liv igjen. Hva mener du med ikke liv? Ikke en lyd, eller går starteren?
mr.turbo Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 Takk for svar! det jeg mener med ikke liv, er at han tenner ikke i det hele tatt.. starteren kverener rundt men han er ikke etter og antenne engang..
mr.turbo Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Har prøvd og bare kjernet.. men får ikke start. Har gnist. Noen som vet om sikring til bensinpumpe eller bensinpumperele'er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå