Gå til innhold

NY Frontrute E36 Sedan - Compact - Touring HBO 1000kr


NSR
 Share

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk :evil:

Hahaha der får du høre det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk :evil:

Rart det bare er du som klager? Alle andre har posetiv tillbake meldinger om NSR så du må ikke være så neggativ og ødelegge tråden for dette da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk :evil:

Har jo avtalt med deg på PM.. :wink:

Ruta fulgte med på en bil jeg kjøpte og ble da tatt ut av tre-ramma den var pakket inn i og lagt forsiktig oppå noen dekk/gummi hvor den lå veldig bra på veien hjem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...