NSR Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 NY og UBRUKT Frontrute til E36 Selges HBO 1000,- Passer E36 Sedan, Compact og Touring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusea Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 er den i eske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 er den i eske? Nei, er ingen eske på den. Var pakket i tre-ramme/paller når jeg hentet den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 OPP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disaster Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 800,- eller se PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disaster Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk Hahaha der får du høre det:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
motocross4 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk Rart det bare er du som klager? Alle andre har posetiv tillbake meldinger om NSR så du må ikke være så neggativ og ødelegge tråden for dette da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Som jeg skrev i PM til deg så byr jeg 1000,- for frontruta om den er i 100% strøken tilstand, vil ikke høre at den er fraktet oppå noen dekk og har noen riper, ingen med normal fornuft gjør slikt med helt nye deler?. Vær heller ærlig og si at frontruta er tilnærmet ny eller kommer fra en en delebil:-) PS: Det du har lovet meg ser jeg heller ikke at du følger opp. Nå er det like før jeg hiver meg i bilen og kommer på besøk Har jo avtalt med deg på PM.. Ruta fulgte med på en bil jeg kjøpte og ble da tatt ut av tre-ramma den var pakket inn i og lagt forsiktig oppå noen dekk/gummi hvor den lå veldig bra på veien hjem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disaster Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 OK da har jeg avtalt med NSR på PM ting ordner seg for snille gutter. hehe Frontruta blir vel også solgt til meg sannsynligvis, om ingen byr høyere da. Free bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSR Posted October 29, 2010 Author Share Posted October 29, 2010 Solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disaster Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Solgt! Takk for hyggelig besøk NSR og takk for handelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts