Benhop Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 hei.sliter med mye dugg på rutene mine, er liksom mye seigere en dugg føler jeg . apparate blåser som d skal å d blir varmt å alt det der. pollenfilter?. eller er d registere?. og så en ting til har et stort hull i innsugsbelgen, kan jeg bruke fra en 520? når jeg har 525? Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Har du sjekket om det er lekkasje ein eller annen plass i kupéen? Når vart kupéfilteret bytta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Eg hadde tilsvarende problem i min e34 også. Her byttet eg kupefilter og ble kvitt problemet umiddelbart. Er forøvrig både billig og enkelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Mener på at innsugsbelgen er større inn til LMM på 525 kontra 520. Sitter på mobil, så har ikke anledning for å sjekke om det er forskjellig delenummer, men det klarer du vel fint selv enten hos GS eller www.realoem.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benhop Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 er ingen lekkasjer som jeg har funnet nai, har ingen aning når kupefilter er byttet. regner med jeg har det på en 92 modell?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benhop Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 belgen er større på 525 ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benhop Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 hmm, idag når det regner ute så dugger d MYE. igår va det sol å fint, da va d så å si ingenting dugg. pollenfilter eller register? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Hafsmo Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 du kjenner ikke noe fukt på dørken på noen av sidene av registeret da? De bilene hvor jeg har hatt lekkasje på registeret har det kjentes ganske godt under dørmattene på passasjersiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benhop Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 finner ingen fuktighet nai.. tror bare eg prøve å bytta pollenfiltere i første omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts