Reset Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Hei, har en m102 som det skal lades på med mer bar etcetc. Noen som har oppskrift på en slik motor, effektutak ca 500hk m102 blokk og innmat, e34 535i topp. sånn den står no! Hva må gjøres\byttes for å få ut så mye effekt ? takk for svar:)
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 ordentli motorstyring så er du i boks.. skal du ha e34 topp må du ha innsug også..
Reset Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 ordentli motorstyring så er du i boks.. skal du ha e34 topp må du ha innsug også.. Står ett innsug på nå, som skal passe på den toppen tror jeg! Så kun motorstyring som skal til for å få ca 500+-?
Gjest Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Du trenger kunn motorstyring ja. brae motorer dette.
Reset Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 Nice! Dette var gode nyheter! Såg for meg en del modifikasjoner!
NBCustom Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 nei, de motorane har solid bunn, svakeste punktet er toppakningen. Genialt å bygge på
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 det som begrenser er turbo + manifold.. den begrenser seg på rundt 380-400.. hvertfall på bensin
Gjest Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 En kamerat av meg hadde en m106 som var klin org borsett fra rurbo og datasprut. Org toppakning,bolter og alt. den bremsa 420hk på hjula. dvs ca 500hk. den jekk i mange år hardt uten prob.
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 bortsett ifra turbo ja. hehe. den org orker ikke 500...
Gravstein Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Datasprut, godt designa grenrør (gjerne splitt puls) i lag med en moderne turbo som spoler tidelig Da er du godt i gang
Gjest Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Trenger ikke bra grenrør helleer. Bar sjekk den malmklumpen som sitter på m102/106 org=) henger med lenge den og.
Gravstein Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 Trenger ikke bra grenrør helleer. Bar sjekk den malmklumpen som sitter på m102/106 org=) henger med lenge den og. Fungerer bra, men langt fra opptimalt. Men det spørst hvor mye Reset vil bruke på oppsettet sitt
NBCustom Skrevet Oktober 25, 2010 Skrevet Oktober 25, 2010 flowmessig er den ikke ideell nei, men som gravstein sier.. det funker etter prisen
Reset Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 En kamerat av meg hadde en m106 som var klin org borsett fra rurbo og datasprut. Org toppakning,bolter og alt. den bremsa 420hk på hjula. dvs ca 500hk. den jekk i mange år hardt uten prob. Er m102 dette, har hørt den ikke er så rå på effekt uttak. M106 har jo underspyling på stempel samt anna komp etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå