-Martin- Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Ramlet over denne på E46fanatics.com http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=785535 Om det var så veldig pent er jeg ikke helt sikker på, men det er jo et greit kompromiss for den som trenger plan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Haha, dette var særdeles uvant ! Egentlig ganske kul, men samtidig litt teit? Spesielt alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Synes den går kul jeg! ;D Ikke dårlig at noen legger så mye tid i et slikt prosjekt ;D Skull hatt en blank bøyle bakpå, det tror jeg hadde vært prikken over i`en =) EDIT: Pluss mere senk, bredere felger og en m3+kompressor maskin =D Tenk SÅÅÅÅÅÅÅ kult det hadde blitt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Dette var veldig rått da, artig at folk prøver noe nytt med såpass ny og dyr bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Utrolig morsomt . Et slikt prosjekt hadde vel vært umulig fått godkjent her i Norge sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Kul bil men jeg syntes han hadde bomma litt med baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Tipper bakdelen er hentet fra en ordentlig plukkopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 ble litt feil uten fanger bak når du ser den fra sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 En moderne Epa-traktor Slenger meg på at den egentlig var litt kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Kul sak, men bommet litt på baklyktene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Denne var absolutt ikke dum. Greit alternativ for de som vil ha pickup. Kunne tatt den jeg, vært greit å ha corvette'n oppe den der. Bakparten var ok, men kunne ha fått på e46 baklamper. Hadde helt sikkert fått tilpasset disse... (til Touring eller noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 haha det var et sinnsykt artig prosjekt!, one of a kind kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Knallstilig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Fett! Rare baklykter. Passa ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Sikkert vanskelig å få feste med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå