Gå til innhold

min e36 FERDIG Bilder! og nå VRAK!!!!nye bilder


e-30335i
 Share

har kjøpt en e-39 M5 spoiler, skal den lakkes likt som bilen eller forbli svart?  

64 stemmer

  1. 1. har kjøpt en e-39 M5 spoiler, skal den lakkes likt som bilen eller forbli svart?

    • lakkert
      45
    • sort
      19


Anbefalte innlegg

774365.jpeg

774370.jpeg

774371.jpeg

774372.jpeg

Det ble da noen bilder... har nå fått grovretta bilen, slik at jeg kan kjøre med den.. kjørte den hjem i dag, måtte ut og titte at jeg ikke hadde 4 spor i snøen, hehe..

nye coiloversa ble helt råe! god investering.. venter bare på flere deler nå.. håper å rekke å lakkere den til helgen.. men med finanskrise i lommeboka, så er det ikke så mye jeg får gjort.. men det kommer seg håper jeg..

ta noen svartjobber så er det i boks tenker jeg!=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på tide med litt oppdatering her tror jeg. ikke skjedd så mye i det siste pga jobb,reise og sykdom. men bilen står nesten klar til lakkering. bilen er ferdig retta og grunna,kitta, og sparklan nesten ferdig før sykdomen kom å tok meg, bare bli frisk så er det bare siste finpuss også fån av gårde til lakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er den ferdig fra lakk.. skal hente den i morgen pga jobb i kveld.. gleder meg sinnsykt til å få den ferdig igjen.. nesten mista litt lysten på hele bilen etter all jobben isteden for kosen, men får håpe det endrer seg når jeg får den tilbake igjen.. bilder kommer i morgen som sagt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker som om trådstarter ikke tok dette på forsikring, og bladde ut av egen lommebok for å rette opp skadene sine. Så drit i snakken om at forsikringa di blir høyere pga andre er uheldige.

Uansett, bra å høre bilen blir hel igjen. Gleda meg til denne ble 100% ferdig, men det blir vel en liten stund til enda :)

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta ble ingen forsikringssak, men har en fått en takst på den ja! men med fagbrev som oppretter og muligheten til å bruke jigg så har jeg fiksa den selv! så slapp av forsikringa di skal jeg ikke påvirke loveme!! er ikke noe å¨spekulere i!

bilen blir henta i dag, og montering starter med en gang! så få vi se hvor lang tid det tar.. men burde være klar til helgen! eneste som jeg mangler er m3 diffuser til bakfangeren.. er det noe som har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...