Gå til innhold

har kjøpt en e-39 M5 spoiler, skal den lakkes likt som bilen eller forbli svart?  

64 stemmer

1. 1. har kjøpt en e-39 M5 spoiler, skal den lakkes likt som bilen eller forbli svart?

• lakkert
      45
    • sort
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bra å høre at ting ordner seg :) !

Virker som om de gutta har virkelig orden på det de selger! Ryddige tråder og raske på svar :)

Bor i Østfold du eller ?

jepp jeg bor i østfold.. ja det er skikkelige gutter ikke noe tull med de! så kan absolutt anbefale de!

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Godt å høre at bilen er på vei mot veien allerede :) alltid kjipt med go'biler som blir stående :(

ja sant det! kjipt å ha den stående bulka, får jo ikke brukte den i det hele tatt da jo..

Skrevet
Godt å høre at bilen er på vei mot veien allerede :) alltid kjipt med go'biler som blir stående :(

ja sant det! kjipt å ha den stående bulka, får jo ikke brukte den i det hele tatt da jo..

Skrevet

da har bilen vært en tur i jiggen i dag formiddag. var ikke skjev i det heler tatt! JIPPI!!! men siden jeg er pirkete og skal ha alt 100% så bytter jeg bakplate og h rammevange... så nå er delene bestilt og skal sveises på til uken, så er det lakk neste helg!!!

Skrevet
da har bilen vært en tur i jiggen i dag formiddag. var ikke skjev i det heler tatt! JIPPI!!! men siden jeg er pirkete og skal ha alt 100% så bytter jeg bakplate og h rammevange... så nå er delene bestilt og skal sveises på til uken, så er det lakk neste helg!!!

Relativt høy fart og god fremgang :D Bilde? hehe :P

Skrevet

jepp ekspress fart.!

bakstilling er nå byttet og bilen er "kjørbar" igjen ( ikke utsende messig) fortsetter i løpet av uken... går fremover nå.. monterte også på nye coilover bak samtidig, ble lav og fin ja!=)

får fortsatt ikke opp bilder=( har ikke prøvd photobucket..

Skrevet

hmm var noe jeg hadde liggende, husker ikke.. men vet at xyz, spax, har hele bein til og ha bak.. bilstein har også gr.a bein til å bruke bak, (KOSTBART!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...