JE Motorsport Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Vurderer å selge mitt BBS LM replica felgsett i 18" med 225/40-18 Sonar dekk foran og bak. Er kun kjørt i sommer, så dekkene er minimalt slitt. 2 av felgene har mindre kantskrubb. Felgene har også originale BBS LM race logoer på felgkant+BBS felghetter. Vurderes solgt for xxxx,-kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen90 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 et på de, å hvor bre er dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Mulighet for å få et bilde av felgene på bilen de står på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hmm. Disse skulle jeg ha hatt Men må få solgt mine hjul..Regner med det er GS hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 et på de, å hvor bre er dem. De har ET38 og er 8,5" bredde på alle 4 felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Mulighet for å få et bilde av felgene på bilen de står på nå? De sitter ikke lenger på bilen og jeg har desverre ikke noe bilde av de på bilen heller. Men her er bilde av de 4 ulike felgene tatt nå,med vanndråper på. Beklager også litt mørkt når bildene ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 int i å bytte i noen andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 int i å bytte i noen andre felger? Nei,desverre. Kun salg,da jeg som sagt kun vurderer å selge de. Er kjempefornøyd med disse felgene, men har egentlig ikke behov for de lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Kan ordre frakt til en hyggelig pris over hele landet ved behov Her et bilde til jeg hadde før de ble tatt av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Hmm. Disse skulle jeg ha hatt Men må få solgt mine hjul..Regner med det er GS hjul? Beklager så ikke spørsmålet ditt før nå. Ja er GS hjul, men de er tomme for denne felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Oppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 mye i frakt til sørlande? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 mye i frakt til sørlande? 475,-kr for alle 4 samlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hvor ligger felgene? Åpen for bud, eller er prisen fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Hvor ligger felgene?Åpen for bud, eller er prisen fast? De er i Oslo. Ved hurtig avgjørelse så kan muligens prisen diskuteres noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå