Gå til innhold

E46 320d 2001mod skinn, xenon, klima+


ruberhai
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...

bilen er både rustet og bulket! reiste 3 timer for å se på bilen fordi han sa at bilen bare hadde en rustflekk på førerdøra som var på størrelse med et knappnålshue, men det viste seg at 2 dører vart sprekt langs hele kanten under. og bulken nevnte han ikke noe om. var på størrelse med en fotball, og var på bakskjermen. han hadde prøvd å fikse den selv, så derfor var den blitt enda styggere. han sa bulken kom av at han hadde blitt påkjørt. men kommer trolig av at han hadde sladdet og failet. vinduene var iset når han kom, og spurte om han hadde vasket bilen, og det hadde han ikke gjort. så noe stemmmer ikke med varmeaperatet siden han hadde kjørt i ca 1 time for å møte oss. en del riper også rundt om. største bomturen jeg har vært med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var meget useriøst av deg furuheimen.

Sa bilen hadde en liten rustflekk på førerdøren, og det stemmer bra, er normalt på gamle biler.

At dørene har mye rust under stemmer nok ikke.

Har netopp hadd bilen på NAF-test uten at rust ble framhevet overhodet!!

Da jeg snakket med din far på telefonen fikk han vite alt av info om bilen, inkludert bulken!!

,og at den var på størrelse med en fotball stemmer heller ikke ( se bilde er vedlakt under )

Denne bulken ble til da jeg sto parkert i byen og at sannsynligvis har noen kjørt/rygget inn i meg og stukket av.

At du i d heletatt foreslår jeg har "sladdet og bulket" anser jeg som en fornermelse, man sladder ikke med en slik bil, det har man gamle oppbrukte jælabiler til.

Bilen blir ofte vasket, men man ikke vasker biler i -25 grader midt på vinteren, det er kaldt!!

Forøvrig virker varmeapperatet yppelig!!

Forøvrig var han nok på rundtur etter flere biler, for han skummet en rask runde rundt bilen før han dro.

Bilen er priset slik den er pga en bulk på bakskjemen,rustflekk på dør og at det selfølgelig ikke helt riktig årstid.

Om furuheimen tror man får en 100% strøken bil til en billig penge

så kan han like godt dra på en bmw forhandler å kjøpe seg NYBIL isteden. :roll:

lrf1ulpv85q526um768m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...