Gå til innhold

SOLGT!


HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

Bare legger ut ny informasjon over det jeg hadde skrevet fra før jeg :D

Vennligst merk: SMS og henvendelser med bud under 65.000,- blir ikke besvart.

730iAL i bra bruksstand!

Teknisk: Bra for alderen/kjørelengde. Gode bremser, bra understell. Kan kanskje skifte noen deler i forstilling for at det skal bli 100%. Ingen ulyder eller andre slaglyder fra understell.

Motor går meget bra og girkassen girer mykt og pent.

Interiør: Svært bra! Kun få detaljer å sette fingeren på. Pixelfeil i klimapanelet - ellers er alt slik det skal være.

Optisk/karosseri: Lakken er generelt sett bra, men det finnes en del riper og små parkeringsbulker. Noe rust på dører og bagasjeluke.

Alt i alt en svært god bil for lite penger.

Selges til hbo. kr. 65.000,-

Kontakt: Henrik Bergmann - 928 99 650

7d2jjjdi9g59i8x5w8we.jpg

nx1qp1bjdl7wcgztqd32.jpg

gzljxq9kfz946w05h1db.jpg

zd2q98k8q3wlutxeepg0.jpg

nbt7hx3tudzjtfsavxz2.jpg

9a2p2un1li2w7yp5ugwb.jpg

mr2o0tbd3ndh8cxuryn1.jpg

gu9ggz7mkm7rbcqlyk9l.jpg

8vdvgjrmf1p86wfn6z1o.jpg

Legger ikke ut noen bilder da jeg bare vurderer å selge bilen og i første rekke trenger noen tips om hva pris jeg bør legge meg på.

Dette er da en 1995 730iAL - Fjord Grau met, sort interiør - km. stand er straks 300.000.

Sort skinn (el. komfortstoler) med mørkt treverk.

Interiøret er meget pent, og har kun noen få striper på et par av trepanelene (ikke ille).

Det er pixelfeil i klimapanelet (aut. klima), men instrumenthus er i orden.

Mekanisk er bilen også i veldig bra stand. Motor går fint, girer mykt.

Ingen ulyder fra understell og i bra stand - nye casterstag. Hvis jeg skal beholde den ville jeg nok byttet litt parallelstag osv.

Karosseri har en del småtteri som i sum blir endel. En del riper, noen parkeringsbulker osv.

Litt rust her og der. Selve lakken er bra, men siden det er en del områder som er skadet så er nok en hellakkering det som må til for at den skal bli 100%.

Bilen er på ingen måte skjemmende i utseendet.

Undersiden ser egentlig veldig bra ut med tanke på rust.

Bilen er veldig fin å kjøre og er en skikkelig luksuscruiser.

Alle avgifter er selvfølgelig betalt og den er nettopp EU-godkjent.

Noen som har seriøse forslag til hvor jeg skal legge meg prismessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du ut til hbo 67 får du sikkert en drøss med sms og bud på ~30/40 000kr

Sett heller prisen litt høyere og få en fornøyd kjøper som har fått pruta litt på prisen.

Jeg kan være interessert om du tar en A8 i bytte og gir mellomlegg til meg :]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du ut til hbo 67 får du sikkert en drøss med sms og bud på ~30/40 000kr

Sett heller prisen litt høyere og få en fornøyd kjøper som har fått pruta litt på prisen.

Jeg kan være interessert om du tar en A8 i bytte og gir mellomlegg til meg :]

Hehe... A8 er faktisk en veldig fin bil synes jeg. Men, det er og blir BMW som skal stå på mitt tun, dessuten bør jo presidenten av BMWCCN ikke gå foran med "dårlig eksempel" :D

Jo, jeg tar poenget ditt ang. skambud osv., samtidig håper jeg at teksten "Bud under 67K og SMS blir ikke besvart" burde holde de verste masekoppene unna. Og, jeg svarer faktisk ikke SMS dersom de ikke er VELDIG seriøse :wink:

Hvis jeg først skal selge så vil jeg gjøre det raskest mulig og da er en evt. lav sum en grei måte år gjøre det på håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stygt av meg å håpe du ikke får solgt den før jeg får solgt min?

Jeg kunne veldig godt tenkt meg en 7xxL :)

Men har ikke råd til enda en bil før jeg blir kvitt en, helst A8n...

Neida, er ikke stygt av deg i det hele tatt. Bare en helt normal mennesklig respons det :D

Fantastisk behagelig bil. Istedenfor å kjøre så flyyyyter man. E61en min med M-pakke blir knallhard i forhold :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at det er en L gjør den verd å ta vare på, har mange gang ønsket at min var en L :D

Ååååh...? Jeg har alltid sett på det litt omvendt jeg. I min bok har L-utgavene vært mindre attraktive enn de vanlige. Dette er kun utfra et estetisk synspunkt ettersom jeg synes de "korte" utgavene er mer formfullendt :D Smak og behag!

Men, at de lange er mer behagelige er jo det ingen tvil om :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...