KingB Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Får å få mest trøkk i coupeen, så må hvertfall elementet peke bakover! Gjør det det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Er kassa bygd og beregnet til elementet? Inngangsnivå på forsterker justert, utnivå fra cdspiller justert? Delefrekvens? Denne burde vel spille som helv... hvis ikke forsterkeren er for liten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Nei, peker framover :s kassa er bygd for elementet. Forsterker er justert for innspilling, skal være justert ja ikke jeg som har gjort. Spiller bra, men lite trøkk framover. 1400wrms på 1200 wrms element? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Delefilter har ikke jeg greie på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 En kompis hadde en 12` stroker med noenlunde samme forsterkeren i en Opel Calibra. Der var elementet vent forrover inn i seteryggen, og med et mega stort bass resonans rør oppover. Den bilen kunne du høre leeeenge før du så den. Og å sitte inni var greit farlig for hørselen, og man måtte knipe sammen tenna for att de ikke skulle skrangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Delefilter har ikke jeg greie på... Forsfrekeren må stillest på LP eller lignende for å spille bare bass...HP gir diskant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå