///Magnusrc Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Da har jeg fått min første BMW ! 1995 modell 318IS importert i fra Tyskland i år 2007 2011 utseendet ---------------------------------------------------------------- 2010 utseendet Bilen: - Cosmosswartz - M frontfanger - M Diffuser - M skjørter - M lister - E46 vingelist - Splittere - Tonede ruter - Chrome grill - Sort BMW emblem - Takluke - Bakrutesenker - Angeleyes - Øyelokk - Sportsinteriør (Stoler, ratt, ///M girkule , //M pedaler, matter) - Alu.ringer rundt i instrument - Utetemp. Sensor - Coilovers - LMRGS felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Fin bil,vært på Karmøy å hentet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Fin bil,vært på Karmøy å hentet.. Takk Stemmer, laaang reise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 På prioritetslista kan du jo sette på å fjerne det forferdelige rånerskiltet som ligger i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 På prioritetslista kan du jo sette på å fjerne det forferdelige rånerskiltet som ligger i ruta Hehe Det ble fjernet med en gang jeg satt meg inn i bilen på vei hjem etter kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Meget pen bil, ingen tvil om det. Få byttet de forferdelige frontlyktene, så er bilen perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Meget pen bil, ingen tvil om det. Få byttet de forferdelige frontlyktene, så er bilen perfekt Ser da ikke noe spessiellt forferdelig e de lyktene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Ooopps! Det så i farta ut som onepiece lykter Rettelse: bytt til hvite blinkers og bilen er så godt som perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Sjå her du fornøyd med bilen altså? kjenner jeg savner bilen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Ja, er fornøyd med bilen Men en del småplukk gjenstår på bilen for å få den 100% Hadde du vært vennlig og fjernet bildene slik at jeg evt. kan legge de inn i øverste post ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Helt riktig E36! Flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 EirikL, Takk takk Får vel ikke satt på noen flere hvite blinkers på bilen nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Helt riktig E36! Flott farge! Fargen er overraskende flott, merkes godt i sola da glansen kommer frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Done Ja litt småplukk er det igjenn men! 15år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hvor langt har den gått, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå