Gå til innhold

///Magnusrc’s E36 Coupè - Amatør photoshoot av bilen s 9 !

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

dårlig lys i bensinmåleren, og at det er greit lys i andre siden av klokkene. Er en ødelagt pære. Må skru av rattet, så ser du skruene til klokkene 2 oppe foran glasset, 2 nede foran glasset. Om ikke jeg husker feil. så drar du ut instrumentet, og bytter alle sammen :9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det fizn :)

dårlig lys i bensinmåleren, og at det er greit lys i andre siden av klokkene. Er en ødelagt pære. Må skru av rattet, så ser du skruene til klokkene 2 oppe foran glasset, 2 nede foran glasset. Om ikke jeg husker feil. så drar du ut instrumentet, og bytter alle sammen :9

Takk for tipset atlis! Har ikke sett noe grundig på det, men da veit jeg "operasjonen"

Føler jeg bare har mistet gnisten helt for å drive på bilen :? Har en del oppussingsplaner for bilen, men uansett begynner jeg ikke med det før på ny året. Skjønner ikke helt, men har lissom ikke lysten tilstede :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, fizn :)

Takk for tipset, atlis! Har ikke sett noe grundig på det, men da veit jeg hvordan "operasjonen" er.

Føler jeg bare har mistet gnisten helt for å drive på bilen :? Har en del oppussingsplaner for bilen, men uansett begynner jeg ikke med det før på ny året. Skjønner ikke helt, men har ikke lysten tilstede :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal lage prosjekttråd her om den nye m3n min snart. Skal gi deg tilbake lysten etter beste evne jeg. Hehe, liker gt-vinga godt. Men den uuc vinga, den er bare helværst når den står justert på det høyeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters, trenger inspirasjon og vel så det :) Ja, gt vinga passer bra, men jeg mener uuc er en rå vinge samtidig som ikke alle har den. Har den lille flappen bare nå, men føler det blir tomt bak der..

Har et problem på bilen som irriterer meg nokså mye.. Venstre vinduet går ikke ordentlig igjen da jeg lukker døra, kan presse den inn noen få mm for å få vinduet på plass. Er det noen form for vinkelinstilling i døra til ruta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...