Chris_325iM Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 De to vingene du har bilde av her er de samme vingene som eier har foreslått da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 De to vingene du har bilde av her er de samme vingene som eier har foreslått da! Oisann, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Uten Bilen er ikke til salgs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Uten Bilen er ikke til salgs da? Alt er til salgs til rett pris Men foreløpig er planene å "pusse opp" bilen i mars. Da vil denne tråden komme til live med bilder og den slaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Si ifra vis du skal selge! å vis du skal bli kvitt felgene så bare ta kontakt da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 drop vinge ! strøken bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja, har lagt av meg "vinge tenkingen" etter mange oppfordringer om å holde det rent. Tusen takk Gleder meg til å ordne bilen(i følge mine planer i mars måneden) så jeg selv føler at den kan kalles bortimot "strøken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Da har jeg fått gjort en del på bilen! Har funnet ut at jeg er veeldig dårlig på å ta bilder underveis i jobbinga, men har da noen dårlige mobil bilder som jeg slenger med Først ble det en storservice med bytte av alle filter, motorolje, girolje, servoolje, reimer, pluggledinger og iridiumplugger. Ny eksos fra grenrør. Det hjalp stort da det var lekasje på to steder! Har også fått tectylert under bilen. En god følelse å vite at det er "rent" under Bilen hadde veldig dårlig demping. Bestilte nytt JOM coiloversett og fjærbenslager forran og bak i god tro om at det kunne bli en reklamasjonssak da coiloversettet var knapt 1 år gammelt. MEN.. Det viste seg da vi skulle sette på det nye settet, at det gamle var montert feil så så det var rett og slett slått i "filler" Her er det nye settet på med nytt lager. Er veldig fornøyd med det Tok en lett oppussing på caliperne. Gjorde reint og lakkerte disse sølv. Enkel ting som hjelper på helheten Så ville jeg prøve å gjøre utseendet litt mer orginal i fronten. Jeg bytta ut de svarte nyrene til chrome, fjernet lyktesenkerne og satt på nye hvite blinklers Før: Etter: Litt dårlig bilde, men viser forskjellen.. Fangeren har også fått ny lakk, satt på nedre grill og ulakerte lister. Hoh... Ble en litt stor oppdatering Videre skal bilen få en rens inni og jeg venter på en go' pakke fra Meguiars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 nå fikk du meg nesten til å bytte blinkers og fjerne øyelokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Hehe Fikk bare lyst til å teste det ut For en møkka jobb det var å fjerne limet fra lyktesenkerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Så bedre ut med nye blinkers og chroma nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ble knallbra med nye blinkers og nyrer! Er bilen så blank og fin i lakken som det ser ut til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 det tror jeg på deg, med tanke på limet på lyktesenkera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Ser mye bedre ut! Originale tåkelys så blir det toppers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 tapet kniv er fint på lim når man har fjerna lyktesenkere, ble meget fin etter oppgraderingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå