Gå til innhold

///Magnusrc’s E36 Coupè - Amatør photoshoot av bilen s 9 !

Share

Anbefalte innlegg

Har ny orginal eksos hele veien. Skal sveie på enderør, men angrer litt på at jeg ikke valgte simons eksos :?

Diffuseren var "plutselig" sprekt en dag.. Bestile ny fra ebay for sikkert 3 mnd siden, men aldri fått noen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er i tenkeboksen om dagen.. Jeg ønsker en E36 Coupè med 6 cyl. motor, men ønsker ikke å selge bilen min(318IS) da det ikke er så lett å finne en i god stand. Jeg er ikke ute etter mer power, men kjøreopplevelsen en 6'er vil gi(lyd o.l) Så jeg vurderer å bygge om fra 318IS til 320 da bilen har likt understell som vil gjøre det mye enklere enn å bygge om til en 325/328/M3 og forsikring vil da også øke mye.

Så jeg lurte på om noen hadde litt erfaring/innspill å komme med :) ?

Vil dette være en "total waste of money"

Er girkassen lik?

Vil bilen tapes i verdi ved et slikt bytte?

Om jeg skulle velge å skifte motor vil jeg finne en med god km-stand, overhale denne og samt overhale understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilens verdi vil Tapes hvis du ikke godkjenner..

Hvorfor ikke bare hive i en 2,5 med det samme? setter du i en b20 vil du treege :P

Alt vil selvfølgelig bli godkjent.

Ja, ser den. Men da må mye/alt skiftes ut og drift kan fort bli dyrt. Men dette er kun en tanke, mye kan ha skjedd med motorvalg innen vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pent dette her:)

Takk :)

Meget pen bil, men hvis du først skal bygge om med ny motor, så ville jeg satt i noe ordentlig :D Men selvfølgelig koster det mer da. Uansett er bilen pen og clean :D

Takk! Slik det ser ut nå så vil bilen faktisk vurderes solgt da en stor drøm om å eie en e46 coupé ser ut som å bli mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...