///Magnusrc Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Har ny orginal eksos hele veien. Skal sveie på enderør, men angrer litt på at jeg ikke valgte simons eksos Diffuseren var "plutselig" sprekt en dag.. Bestile ny fra ebay for sikkert 3 mnd siden, men aldri fått noen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Er i tenkeboksen om dagen.. Jeg ønsker en E36 Coupè med 6 cyl. motor, men ønsker ikke å selge bilen min(318IS) da det ikke er så lett å finne en i god stand. Jeg er ikke ute etter mer power, men kjøreopplevelsen en 6'er vil gi(lyd o.l) Så jeg vurderer å bygge om fra 318IS til 320 da bilen har likt understell som vil gjøre det mye enklere enn å bygge om til en 325/328/M3 og forsikring vil da også øke mye. Så jeg lurte på om noen hadde litt erfaring/innspill å komme med ? Vil dette være en "total waste of money" Er girkassen lik? Vil bilen tapes i verdi ved et slikt bytte? Om jeg skulle velge å skifte motor vil jeg finne en med god km-stand, overhale denne og samt overhale understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 bilens verdi vil Tapes hvis du ikke godkjenner.. Hvorfor ikke bare hive i en 2,5 med det samme? setter du i en b20 vil du treege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 bilens verdi vil Tapes hvis du ikke godkjenner..Hvorfor ikke bare hive i en 2,5 med det samme? setter du i en b20 vil du treege Alt vil selvfølgelig bli godkjent. Ja, ser den. Men da må mye/alt skiftes ut og drift kan fort bli dyrt. Men dette er kun en tanke, mye kan ha skjedd med motorvalg innen vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Utrolig pent dette her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Putter ikke oppi en 2liter, så slipper du og bli skuffet etter litt skruing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Meget pen bil, men hvis du først skal bygge om med ny motor, så ville jeg satt i noe ordentlig Men selvfølgelig koster det mer da. Uansett er bilen pen og clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 er jo 325 understell å bremser på 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 er jo 325 understell å bremser på 318is? Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 3/3.2L. Punktum. Da har du morsom bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Utrolig pent dette her:) Takk Meget pen bil, men hvis du først skal bygge om med ny motor, så ville jeg satt i noe ordentlig Men selvfølgelig koster det mer da. Uansett er bilen pen og clean Takk! Slik det ser ut nå så vil bilen faktisk vurderes solgt da en stor drøm om å eie en e46 coupé ser ut som å bli mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 mye måtte du gi for den baggen med produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 mye måtte du gi for den baggen med produktene? Tror det havnet på ca 3000++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 hvor kjøpte du det? BilXtra butikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå