Gå til innhold

///Magnusrc’s E36 Coupè - Amatør photoshoot av bilen s 9 !

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener min tidligere 318is IKKE hadde 325 bremser orginalt, men var m-tech understell, så dette er samme som m-teck 325 understell.. Ellers så har mange 318iser 25% diffsperre og samme utveksling som 320.. Er ca like mye å gjøre å bygge om fra 4er til 325 som til M3, kun dyrere med sistnevnte

Skal du bygge om til M3 ville jeg selv valgt 3,0 da denne er mye "lettere" å bygge vidre på, billigere deler, lettere å få tak i deler + at det blir lettere å få godkjent med mer enn 2 seter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener min tidligere 318is IKKE hadde 325 bremser orginalt, men var m-tech understell, så dette er samme som m-teck 325 understell.. Ellers så har mange 318iser 25% diffsperre og samme utveksling som 320.. Er ca like mye å gjøre å bygge om fra 4er til 325 som til M3, kun dyrere med sistnevnte

Skal du bygge om til M3 ville jeg selv valgt 3,0 da denne er mye "lettere" å bygge vidre på, billigere deler, lettere å få tak i deler + at det blir lettere å få godkjent med mer enn 2 seter.. :)

Ifølge mitt regnr og sammenligning av bremser på e36 coupé er det samme bremser osv, helt opp til 328.

Men som sagt så ser det ut til at jeg har mulighet til å "oppgradere" til en e46 coupé nå. Så da vil jeg heller kjøpe en slik bil med 6'er! Takk for info alikevel, Knutern :) !

Og takk for innspill fra andre !

Bilde av bimmern i sola i dag :)

8e35nhzx79s37blj7kgs.jpg

6xj7qevj6p0tz8d2696r.jpg

På tide å få på noe jukserør siden jeg valgte og gå for orginal eksos fremfor sportseksos :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...