MortenTouring Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Har et par 6x9'ere liggene som jeg har lyst til å montere i e36 touring'en min. men har ikke så veldig lyst til å skjære ut noe, og jeg vet at det ikke er den beste bilen å kanskje ha noe 6x9'ere i men da skal da være mulig å finne en løsning på det. Noen som har forslag? har akkurat kjøpt bilen og har ikke råd til noe ordentlig anlegg i bilen enda,men hadde disse liggene så jeg tenkte at jeg måtte starte med det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Du får kjøpt små kasser til slike høytalere som som er bare å montere i bagasjerom. Eller du kan montere en kasse/hatthylle i bagasjen, kant i kant med seteryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 aah!ikke dumt.skal ta en titt på det,vet om noen som jobber på bilradiospes. i Trondheim får snakke med han om det.Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei. Jeg anbefaler å ikke montere 6x9 ere i kasser. Det er egentlig element som er bygd for å bruke hele bagasjerom som kasse. Bedre å lage en form for hattehylle i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Det er jo forsåvidt sant, men blir litt vanskelig å lage en hattehylle, det kommer ikke til å se ut:P lite kurant bil å ha 6x9'ere i egentlig.det som kanskje går er å sette de i taket bak, der de originale høytalerne sitter,mn må nok uansett skjære ut da i hvert fall.jeg får høre meg om til noen som er litt mer lydkyndig enn meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå