Gå til innhold

vordere å lakkere min e36 cab.  

19 stemmer

1. 1. vordere å lakkere min e36 cab.

• [img:u2d5vapr]http://images.bimmers.no/files/yfc3dyiyy7k2w8xirg13.jpg[/img:u2d5vapr]
      10
    • [img:u2d5vapr]http://images.bimmers.no/files/s8m8ucpkwabh6nu88x08.jpg[/img:u2d5vapr]
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en sånn knæsj farge er det viktig å lakere motorrom, inise av dører, insitgslist osv. Ellers blir det seende litt rart ut. Min mening hvertfall

Skrevet

Husk at du skal selge bilen en vakker dag, SVÆRT få vil ha en orange cab. Så ikke kast formye penger ut av vinduet her....

Fin en farge som gjør den pen og appellerer til litt flere folk.

Skrevet
Husk at du skal selge bilen en vakker dag, SVÆRT få vil ha en orange cab. Så ikke kast formye penger ut av vinduet her....

Man lakkerer bilen i en farge man liker, ikke en som appelerer til potensielle kjøpere i fremtiden, med mindre man lakkerer bilen for å selge den.

Skrevet

Man lakkerer bilen i en farge man liker, ikke en som appelerer til potensielle kjøpere i fremtiden, med mindre man lakkerer bilen for å selge den.

Men det er jo litt sant i det "weinchester" sier da. Litt dumt å lakkere bilen veldig knæsj om du ikke har planer om å ha bilen en god stund.

Med tanke på hva du kan få igjen for bilen.

Men om det er en bil du skal ha en tid fremover så blir det en annen sak.

Skrevet
Lakk den i estoril blå (orginal bmw farge), sinnsyk fin farge og tar seg godt ut på cab... Lakker selv om min(x) E36 coupe i mai og den fargen er bare helt RÅ!!!:)

estoril blå mange som har det [-X

Skrevet

Er alternativ 2 din bil kanskje?

Tror orange blir litt kræsj med det interiøret..

Gå for hva du føler for selv,men synes seriøst at sånne voldsomme farger er litt utgått på dato..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...