bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Tok Diagnose på bilen min som ikke går som den skal dette en 2 av feilmeldingene jeg fikk og lurer på om noen veit noe om dette? Melding 1: Stromgrenze uberschritten! Uberprufen sie die Leitungen vom Modul zu den Antrieben auf Kurzschlus. Uberprufen sie bitte die ZV- Antriebe Oversettelse fra tysk til norsk (bokmål) Nåværende grensen er overskredet! VERIFIKASJON dem fører fra modulen til stasjonene på kortslutning. VERIFIKASJON de kontakte ZV-stasjoner Melding 2: Stiftkontakt ZV - Antrieb Fahrertur fehlerhaft ! Uberprufen Sie bitte die Leitungen und die Sicherung des ZV- Moduls und die Leitungen zu den Stiftkontakten. Ist die Mechanik in Ordnung? (ZV- ansteuern!) Oversatt i Google translate: Pin ZV - Fahrertur stasjonen mislyktes! Verifisering med linjene og sikring av PV-modulen og linjene til pin kontaktene. Er mekanismen i orden? (ZV-drive!) Hvis noen veit noe om dette setetr jeg stor pris på litt info:) takk:) Det gjelder en e36 m42 is
bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 22 4 27 23 Det var nr på de feilkodene som kom på ZKE/ZVM Modulen.. hvis det var nummera du lurte på? er nummer 4 og 22 jeg har skrevet over:)
Bonden Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Dette er vel kun feilkoder på ZKE ,ikke på motorsystemet DME ?
AlXz Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Bruker du carsoft? Har en patch + eng tekst filer tror jeg.. Men les ut fra motorstyringa som nevnt over her...
nordsidetuning Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Melding 1: Stromgrenze uberschritten! Uberprufen sie die Leitungen vom Modul zu den Antrieben auf Kurzschlus. Uberprufen sie bitte die ZV- Antriebe du skal chekke de ledninger fra sentrallås modulen tilsentrallås motor og sentrallos motor melding 2 Stiftkontakt ZV - Antrieb Fahrertur fehlerhaft ! Uberprufen Sie bitte die Leitungen und die Sicherung des ZV- Moduls und die Leitungen zu den Stiftkontakten. Ist die Mechanik in Ordnung? (ZV- ansteuern!) pinn sentrallås chaufeur dør feil chekke ledninger og sikring fra sentrallås modul og de ledninger og pinner og ser om alt mekanisk er i orden det er so jeg skulle oversette det til norsk jeg er tysk men norsken min er ikke perfect enda mvh danny
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Å tusen takk:D sentrallåsen min funker ikke så det forklarer jo de meldingene:) jeg syntes det var rart men var bare på KVM og ikke DME.. eller det var en på DME om noe tankventil? Das Tankentluftungsventil kann defekt sein oder die Zuleitungen sind unterbrochen. Kan du oversette den til norsk og?
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 bruker carsoft ja:) skulle gjerne hatt den patch + eng tekst fila:)
nordsidetuning Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 jeg kan prøve Das Tankentluftungsventil kann defekt sein oder die Zuleitungen sind unterbrochen. tankluftingsventil kan være defekt eller tilførsling til denne er (tett)ødelagt
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 jeg kan prøveDas Tankentluftungsventil kann defekt sein oder die Zuleitungen sind unterbrochen. tankluftingsventil kan være defekt eller tilførsling til denne er (tett)ødelagt Hmm.. merkelig:P får feilsøke litt da:)
bjornar-a Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 trenger fortsatt hjelp!! noen som kan oversette DME/ DDE feilmeldinga for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå