arne-vig Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hvordan er det og montere og vil "slarken" i giroverføringen bli bedre ved bytte til en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 finnes så mange forskjellige. Med uten foringer/egen kopp i alu i overføringa osv. selve jobben er lett. tar deg 20min. Største synderen for slarkete stang er foringene på overføringa og den "klossen" mellom overføring og girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 monterte det på en e30 for en uke siden, er ikke en vanskelig jobb. Før jeg satt på shortshiften var det sykt mye slarke, nå er det fortsatt litt slarke.. Men det ble faktisk bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 kjøp med et slik paknings/forings sett fra schmeidmann samtidig, billig som bare det.. gamle e30'n min ble MYE bedre, som natt og dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå