love guru Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 lufter salg av en flott 50"lg plasma me garanti (ca 6mnd gammel) brukt kansje 1 mnd. denne tv har alle dem utgangene man trenger,og litt til:) tlf experia mini er utbrukt i eske med garanti og ikke låst til noe operatør jeg er åpen for bud:) og eventuelt kansje byttes i noe kom med forslag:) jeg stiller selvfølgelig garanti på at varene er i topp( ubrukt stand ) kan eventuelt ordne med bilder.men dere kan også google varene på nett for å se hvordan dem ser ut. tv er kjøpt på elkjøp og tlf på expert.
love guru Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 heisann:) jeg betalte 11.500 når jeg kjøpte den:) slik som jeg har skrevet er jeg åpen for bud:)
love guru Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Full HD-oppløsning, Dual XD Engine og hele 600 Hz Sub Field Drive teknologi gir levende og sylskarpe bilder selv i scener med mye bevegelse. 1:1 Pixel Mapping sikrer at HD materiell vises i naturlig oppløsning. Clear Voice II og Infinite Sound gir både god dialog og bakgrunnslyd. LGs grønne teknologi er med på å redusere strømforbruket med opp til 50 prosent sammenlignet med LCD. Modellen kommer med Bluetooth tilkobling, 4x HDMI- og 2x USB-innganger for tilkobling av eksterne enheter som Playstation 3 og Blu-ray-spiller, samt avspilling av musikk, bilder og lignende. Del filer via DLNA-nettverk. Kommer med integrert bakkenett- og kabelmottaker for digital-TV. Støtter MPEG 4 og er godkjent for RiksTV.
love guru Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 bud står det, hadd jeg vist hva jeg ville ha,hadd det stått i anonnsen:)
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 hehe....jeg kan være teit og starte på 1000kr;) Men du vet vel hva som er minsteprisen du selger for?
Tsbusa Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Prøver meg på 3000,- for tv'en. Betaler også frakt selfølgelig. Budet mitt står så lenge ingen byr over.
love guru Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 den er grei kjører en stund til og ser:)
Bambo Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 kan gi 3700kr for tv å hente i slutten av uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå