Jørgen Lie Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Heisann. Driver å vurdere salg av min veteranbil! Det er en C-kadett 1.2S i fra 1978. Den skal på Eu-godkjenning nå innen november, men det tenker jeg å fikse før evt salg. Bilen er helt OK til å være 32år gammel, men noe er der jo. Inntrykt høyre fremskjerm + dør, litt rust på venstre bakdør, og ellers litt stygg frontplate. Bilen har stått tørt lagret siste 3-4årene. Sitter 60/60mm senk rundt om, som ikke er godkjent. Km-stand på motor er ukjent, men den har vært eid av en eldre dame i trøndelag til utpå 2000-tallet, solt til sunnmøre der den var lite brukt, så til Kr.sund, og deretter til meg. De tre sistnevnte har ikke kjørt stort på bilen. Speedometer funker ikke, da drevet i girkassen som gir km/t ikke er i inntakt. Er også en vibrering/noe som henger, som jeg ser for meg kan være bremser, eller at det er noe med mellomaksling. Billig bil å ha!! Rundt 300kr i årsavgift og rundt 400kr i forsikring for min del. Håper noen kan vise interesse som er litt svak for disse bilene og kan sette den i riktig stand igjen. Bilder kommer da jeg skal ta den ut fra låven snart for klargjøring til EU.. Er åpen for seriøse bud, men tenker ikke å selge for under 12,000kr, da slik den står pr i dag, uten EU-godkjenning. Kan evt byttes i: E30 deler/interiør(sportsskinn)/felger til E30 19-20" felger til E91 iPhone 4 som mellomlegg Traktor med skjær av gammel type, men i fult oppegående stad Mac Sveiseapparat Snøfres Evt.. Åpen for mye, men skal ikke ha en haug av ditt og en haug av datt. Gidder heller ikke kjøre land og strand med bilen, så den bør hentes. Jørgen
Ballder Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Vil tro det er av interesse for noen potensielle kjøpere og vite om det er en 1200 eller 1600 dette her.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Ja se der, det hadde jeg glemt, det er en 1.2S, rettet nå Skrev to annonser, så glemte det på denne.. Takk for det !
Jørgen Lie Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Da har det vært en og sett på bilen, og han har lagt inn et bud på 12.000,- slik den står pr i dag.!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Dette er bilder av hvordan bilen har sett ut. Ingen av disse hjula finnes på bilen i dag.. Heller ikke leppa da den er knust..
Litjhaug Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Denne var 1 av 2 kadett 4 dørs som gikk på Kyrksæterøra for en tid tilbake... Jeg hadde den andre.... Som jeg har forstått, så ble begge de 2 kadettene kjøpt ny av 2 stk på Øra. Råeste bilene i værden... digg som vinterbil
Jørgen Lie Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Se der ja ! Morsomt.. Har faktisk det første vognkortet som bilen hadde i 1978.. Mener det var ei dame fra Løkken el noe rundt der som var første eier på bilen
Litjhaug Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Kan du ta noen bilder av bilen i den tilstand den er nå.... gidder ikke kjøre så langt for å se på en bil jeg ikke vet sånn ca ser ut...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Skal ta noen skikkelige bilder senere i dag
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 De ligger i den første posten de, Mads
Jørgen Lie Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 bump Kan selges billigere ved hurtig avgjørelse !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå