Gå til innhold

Heisann BMW fans.


Ghost00
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann...

Kan jo start med å fortelle litt om meg selv, er en kar fra Lena som har kjøpt seg en bmw 318 (med turbo intercooler) derfor tenkte jeg at jeg skulle registrere meg her.

har akkuratt blitt far, for akkuratt 8 uker siden.

dette ferirer jeg med å kjøpe meg en bmw. hehe..

det er ett problem med bilen og det er at bilen ikke er registret med turbo i bilen, da har jeg snakket med noen av mine kompiser og de sier at det er ikke store problemet med å gjøre den lovlig med turbo så lenge bremsene er i boks.

må det være skive bremser bak også!? ( heste antallet er ca 160 - 170) per dags dato er det skive bremser forann og trommel bak. er det veldig mye jobb å bytte om til skivebremser bak?

har somregel bare skrudd på chevrolet blazer og de type biler, men ville ha en liten "billig" bil og kjøre rundt med ved siden av blazern som bruker litt bensin. hehe.

jeg kan demontere en hel motor og sette den sammen igjen, men det med turbo har jeg ikke vært borti enda. så har en del å lære :)

kommer bilde om en liten stund, må bare få bilen først. får den ikke før 15. november. så kan tro jeg gleder meg. ;)

men noen tips ang bremser bak og litt hvor stor turbo jeg kan sette på, sikler litt på en T3 turbo. ( men som sagt så har jeg ikke peil på turbo. )

Mvh Ellef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...