motocross4 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 har også gitter til høytalere i hattehylla, solpaneler i hvite, org girkule, komplett fører dør, 3stk dørpanel 2stk fører dør en stk passasjer dør. Ta kontakt! må bort!
powerfulglenn Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Du har ikke noen E36 Motorlabber ? folk kaller dette også Motoroppheng..(Festet i Blokka) Takk for svar:)
motocross4 Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Du har ikke noen E36 Motorlabber ? folk kaller dette også Motoroppheng..(Festet i Blokka)Takk for svar:) Nei du det måtte jeg kjøpe til min bil selv, fordi mitt var knekt, så nei sorry.
Iceybear Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 halla robin du hakke en kontakt da? de bmw pluggene vetu som passer til alt mulig 2 runde med en slags kant på, typisk tåkelys plugg.. byr 20kr for en som er noenlunde brukanes, det er mer enn nypris
tuniluni Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 El vindusheis med evt regulator, bryter og elnett? foran høyre venstre, pris? Skal prøve å konvertere fra sveiv til el. kan hente i holmestrand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå