Mariuse34 Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hei! Har kommet en litt rar skrike/skjærelyd i bilen. En 523 e39 med luftfjæring. Den kommer og går litt. Gjerne i vått vær. Høres ut som noe skramler skikkelig innimellom. Bremsene på bilen er byttet i sommer og det samme er dempere bak. Dempere foran fikk 2`er feil for svetting på EU og skal byttes. Noen ideer? Bremseskjold, håndbrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Det er ikke stein i bremseskjold fremme da? Ikke uvanlig på pre facelift e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hvordan sjekker jeg/ordner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 sæt biln i revers å rygg ett lite stykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Jeg hadde en liten stein mellom skiva og skjoldet på ene forhjulet,gikk ikke ut uansett hvor mye jeg rygga og jukka. Hørtes ut som et skjært hjulllager,hehe. Men det var nok å dytte litt på skjoldet med fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ved å dunke og skyve på bremseskjoldet går det som regel bra. Hvis ikke er det bare å kjøre rundt huset til naboen du ikke liker til steinen er slipt ned og faller ut av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå