Ole85 Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Hei. Jeg har en bmw 320 e30 Cab 91 mod Problemet er at det drypper vann gjennom gummilista som sitter på kallesjen på førersiden og som går hele veien bakover, da denne er dårlig. Har egentlig lyst å bytte denne lista på begge sider, men finner ikke dette på koed i og med at jeg ikke er så kjent. Så lurer på om noen kan hjelpe meg her. Setter stor pris på hjelp
winchester Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Er det nummer 4 på dette bildet? Var dårlig med delenummer til cab på realoem.com, så lar noen andre prøve å finne tak i nummeret for deg.
Ole85 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Ser ut som det er denne ja, men den jeg har er litt annerledes tror jeg, siden det er cab
winchester Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Ah, se der ja! Jeg trykket på feil link, hehe. Trykk på linken under bildet, og du vil få opp en liste med delenummer på alle delene på bildet. Finn frem den du leter etter, så kopierer du delenummeret og søker det opp hos Koed - voilà! http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=54&fg=10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå