mak1990 Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Hallo. Idag møtte jeg en av idiotene i traffiken. La seg i min side av feltet slik at jeg måtte kaste bilen unna for å ikke kræsje. viste så fingeren til fyren, 30 sekunder etterpå har jeg fyren i baken. Han kjører forbi og står på bremsen slik at jeg ender i baken hans. Helt umulig for meg og unngå. Til Poenget. Fronten er ødelagt. Hvilke deler trenger jeg? til nå så har jeg notert, lykter, fanger, nyreoppsett, nyrer, grill, panser.. hva mer trenger jeg?
Glenno Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Sjekk online etk. Ellers ville jeg vurdert en forstillingskontroll.
kje Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Slike skulle hatt grisebank!! Æ har en del av de delene du etterlyser. Sjekk tråden i signaturfeltet mitt
AlXz Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Har grill og panser. 500kr for begge deler! 40min fra Moss. Har også frontplate (den bak grillen som radiator og slikt er festet i) Har også div forstillings deler. (men noe slitne foringer..) + litt div.
mak1990 Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Takk for tips. Dette blir jo et tap for meg uansett med delkasko og en situasjon som er vanskelig og bevise uten vitner desverre. hvor mye kommer lakk på panser og frontfanger på tror dere? Jeg tror det meste er i orden i motorrommet, men panseret er truffet såpass at jeg ikke får lukket det ordntlig.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Hmm.. tror jeg hadde kommet til å delt ut litt knyttneve om jeg hadde havnet i tilsvarende situasjon. legg ut noen bilder så blir det lettere å se hva som er dårlig. Demonter og bilen før du bestiller, ellers kan jeg garantere at du glemmer ihvertfall 16 ting.
Ballder Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Kan muligens skaffe deg en utvendig komplett delebil dersom det er intr? Tror jeg kan klare og få den til 3-4000 kroner. Husker ikke helt, men minnes panseret på denne har en liten skade, men reddbart. Dette er en mørkeblå metalic bil jeg solgte for ett par år siden, men han som kjøpte den ga den opp da hjernen blir brent uten at han finner ut hvorfor. Det som i hovedsak kommer til og mangle på denne bilen er da pusser mekanismen, forseter, ratt og selvsagt hjerne (da den mest sannsynlig er defekt) sitter også dørsider til sort skinn i denne bilen pr, idag. Fordelen jeg ser ved en eventuell hel bil til dette er eventuelle biter i front generelt. Kort hentevei fra Høyjord dette. Larvik, ved Holms/Bommestad.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 nei satan. Det så jo ut til å ha vært en veldig fin bil! men hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt begynt å demontere med en gang, så ser du mye raskere hva som er gåent og hva som kan berges. Jeg gjorde akkurat samme jobben på en Rover for en mnd. siden, og da bestillte jeg deler før jeg hadde demontert. Det endte med 3 ekstrabestillinger og i tillegg ble prosjektet dratt ut over 5-6 uker ekstra grunnet sein leveringstid på lister, klips og annet smått som tar kvelden ved slike sammenstøt. Delebil i samme farge som denne ville jo selvfølgelig vært optimalt, da lakkering raskt blir titusenvis av kroner. Ballder: Vet du hva fargekoden på den delebilen er?
Ballder Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Husker ikke i farta, men skal en tur oppom han senere i dag, så det kan jeg finne ut, og eventuellt ta ett par dårlige mobil bilder.
mak1990 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Takker for svar. Har begynt og rive løs deler. Fikk tilslutt revet av fanger ettersom metallet hadde bøyd seg fast i festene. Fargekoden på bilen er ganske spesiell på e34. Det er Kaschmirbeige, så går vel veldig få slike omkring. Har allerede sorte De liggende. Kan gå ut og ta knipse et nytt bilde ang hvordan det ser ut nå. Slenger med bilde hvordan bilen så ut før:
S.Hafsmo Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 Veldig synd da. For den var veldig fin å se på. gøy å ha en såpass skjelden farge. Dog kanskje ikke like morsomt når man trenger deler.
mak1990 Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Takk Liker bilen din svært godt også! Hva kommer en evt lakkering av frontfanger og panser på? Legger ved bilder etter litt demontering:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå