MrTurkish Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Har du en bmw som er 316i med m40 1992 mod så send gjene meld til meg.. har en sedan 316i som jeg har byttet toppakning på og mm.. Nå sliter jeg med å finne slanger som skal på plass, så jeg trenger å se åssen slangene/ sirkulasjonssystemet er satt opp... Bor på Akershus/ Strømmen / Lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Må ha hjelp Er du en mekanikker som er kjent med bmwer som bor i nærheten så ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Vet at GSBildeler.no har gode og informative tegninger av de fleste Bmwér. Kanskje det kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTurkish Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Vet at GSBildeler.no har gode og informative tegninger av de fleste Bmwér. Kanskje det kan hjelpe... Har sjekket det ut, men var ikke mye til hjelp... En mekanikker så på bilen i dag, så jeg tror kanskje at problemet er løst Håper hvertfall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå