hufaz Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Lurer på hvilken protokoll som gjelder for min bil. Altså 320D E46 2002-mod. Kan det være en eller annen ISO? Ser at tilkoblingskontakten er den rektangulære med 16-pin.
hanssae Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Er ikke sikker på hva du mener , men det du må gjøre er å installere EasyDIS v44 ved hjelp av VMware som beskrevet i linken , og kjøper deg en blåkabel til $12 . Men det krever endel tolmodighet , mange timer på bimmerforums og mye kaffe . . . .
hufaz Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Er du sikker på at den kabelen du viser til er kompatibel med min bil? Ser ikke at BMW er nevnt i oversikten.
hanssae Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Det er den kabelen gutta på bimmerforums bruker , og den jeg bruker på min E65.
hufaz Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Ebay-selgeren du henviste til sender ikke til Norge. Uvisst av hvilken grunn, da det står at han sender til Europa. Får se om andre har samme kabelen.
Bmwray Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Hvis man kjøper denne fra bilkabel.com så trenger man ikke noe ekstra kabler for og bruke den mellom bil og pc? http://www.bilkabel.com/~bilkaekq/index ... ucts_id=25 Komplett med alt plug ang play til "nyere pcer" min er 3 år gammel windows vista
nordsidetuning Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 til hufas da kan du kjøpe det fra linken jeg hadde i første posten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå