FTE Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 En av de originale Eleanor: Fet M3: Nydelig `57 Bel Air Enda nydeligere `68 Charger: Kompressormatet V8 på nesten 700hk: Hans neste prosjekt, 24" hjul: RS500 "Texaco"-replica: Digg `Cuda: Overkul to-hjuling med turbo: Største traileren jeg noen gang har sett tror jeg: Porsche-tjafs: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Rått, mange fine bilder her FTE! : ) Du har vel ikke flere bilder av Stramvaier sin M3 og den røde? Hvem er det som eier den røde? Den var skamrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Har egentlig ingen info om denne bilen, men vet at det sitter en M20B25 med turbo under panseret. Stramvaier sin: Ego som jeg er så tar jeg med ett av min egen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Nyyydelig! Bilen din fikk vel mye oppmerksomhet regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Greit snitt på bilene der!! Herlige bilder FTE! ;D Vel fortjent at du fikk invitasjon! Den røde M3'n ble bygget av en fra Hamar iaf, men vet ikke om det er han som har den fortsatt. Har vært reportasje om den i Gatebil for et par år siden ellno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 råe bilder, min favoritt hvar bel air'n...chargeren har jeg heller ikke ord for. Drømmebiler begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Winchester: Tja. Jeg var ikke ved bilen min hele tiden da, men var jo noen innom titt og ofte. Litt artig egentlig, for da jeg pakket og skulle dra idag så kom det noen fotografer fra Bilsport og spurte fælt om bilen og tok en del bilder. Jeg ble beordret inn i førersetet så de fikk tatt et bilde av meg inni bilen også...hehe. Og ja, Chargeren og Bel Air`en var UTROLIGE! Fatter ikke at folk klarer å bygge så vanvittige biler. Absolutt ALT var perfekt! Skal stå å sikle litt imorra også, selv om jeg har sett på de i sikkert èn time tilsammen allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hehe, sikkert morsomt å få oppmerksomhet på noe du har brukt mye penger og tid på da! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hehe, sikkert morsomt å få oppmerksomhet på noe du har brukt mye penger og tid på da! : ) Joda, er jo det. Tyder på at man har gjort noe riktig i byggeprossessen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Greit snitt på bilene der!! Herlige bilder FTE! ;D Vel fortjent at du fikk invitasjon!Den røde M3'n ble bygget av en fra Hamar iaf, men vet ikke om det er han som har den fortsatt. Har vært reportasje om den i Gatebil for et par år siden ellno. Den ble solgt for endel år siden. Gikk ihvertfall brukbart da den gikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Har bare sett bilen din på bilder før, men fikk se den "live" i dag. Den er GROM Fikk tatt moen bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 ¨Stramvaier¨ bygget var bare syykt! Utrolig rå din også FTE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 fikk delvis med bila fra jobben og 2 stk subaru. 1 rosa og 1 svart/oransj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Her var det utrolig mange godbiter, men Bel Air'n og Charger'n var rett og slett i en annen liga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå