Gå til innhold

Kjøp av felger fra useriøs selger her på bimmers.


bjørnm3
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt kontakt med ein fra her ang eit sett med felger.har sent litt sms fram og tilbake så meinte alt var på stell.

han forlangte ein meget hyggeli pris på dei, og eg syntes de var helt grei.hadde fin betalt de dobbelte vis han har forlanget de siden alternativet er og kjøpe nye.

fikk ein mld i går der han syntes vi kunne møtes på oslo motorshow i dag,skreiv at eg hadde eit stykke kjøre så eg kunne ring da eg kom fram.

nesten framme ringer han,men eg kjører så kan ikke ta tlf,en

Får kammeraten min til sende sms om at eg ringer snart.

Får til svar at han hadde fåt eit høyere bud og ville gå for de siden han ikke hadde noe eksakt avtale med meg.

ja eg var på motorshowet,men de var pga av felgenne eg reist,var jo og fint og kunne kombinnere di to tingene.

Så da reiste eg egentli 60mil for og bli lurt på målstreken.

Hva synes dere om de??

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns det der var for dårlig ettersom det virker på meg etter det du forteller at dere hadde en muntlig avtale. Da har selger skulla overholdt den etter min mening. Skjønner godt at du blir frustert og irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også en avtale som ble brutt av selger, for å gjøre historien kort så måtte jeg hente de denne helgen, og har handlet og solgt ting til han tidligere, alle gangene kom han innom meg, men det var en del av avtalen. han ga meg pris på 4000-, og sa han skulle ta med dem når han kommer innom, men så solgte han de for 5000,- idag. vet ikke om han var lat å komme innom eller den 1000,- ekstra som frista han til å bryte avtalen. hvis det var pga han var lat, så er det greit, pga 1000,- så ler jeg av han. men jeg gir stor faen i det nå, skjedd er skjedd, ikke så mye man kan gjøre med det nå.

gi heller faen i han idioten der bjørn, ikke vits å bruke tid og tenke på han.

forresten så det var meg som kjøpte den diffen fra deg fooooor lenge siden om du husker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det er samme typen vi var borti.

En kamerat skulle bytte bil med han, og få mellomlegg. Vi satt av helgen til å reise til Østlandet for å hente den. Avtalt alt på forhånd. Sendte meldig rett før vi skulle begynne å kjøre, og fikk svar at, neida innbyttebilen var ikke kjørbar, om vi kunne ta med bilhenger (ganske grønnsak i hode å spørre om slik når vi skal kjøre bilen han skal ha). Itillegg sa han at han ikke hadde pengene klar, og startet å prute å tulle. Endte opp med at vi ikke tok sjansen på å kjøre bort, for ser jo for meg at han ikke ville bytte om vi kom bort.

Ser samme fyr selger felger og du har skrevet der, så regner med det e samme tosken.

Utrolig irriterende å planlegge alt så ødelegges det av en gjøk. Han har ingen negative anmerkninger på Seriøse/useriøse her på forumet, noe som er rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også en avtale som ble brutt av selger, for å gjøre historien kort så måtte jeg hente de denne helgen, og har handlet og solgt ting til han tidligere, alle gangene kom han innom meg, men det var en del av avtalen. han ga meg pris på 4000-, og sa han skulle ta med dem når han kommer innom, men så solgte han de for 5000,- idag. vet ikke om han var lat å komme innom eller den 1000,- ekstra som frista han til å bryte avtalen. hvis det var pga han var lat, så er det greit, pga 1000,- så ler jeg av han. men jeg gir stor faen i det nå, skjedd er skjedd, ikke så mye man kan gjøre med det nå.

gi heller faen i han idioten der bjørn, ikke vits å bruke tid og tenke på han.

forresten så det var meg som kjøpte den diffen fra deg fooooor lenge siden om du husker meg.

Hei. De må vere lenge siden ja! må verre 06 eller noe de da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene da gutter :D

Jo da,var ein fin dag messa.men man blir jo ein smule forbanna.

Har jobbet i oslo ein stund og har mange kammerater som jobber der så vi tok turen nedom harald høysmann og kjørde ei runde med gocart,så dagen var ikke helt bortkasta da.

Nei eg vill ikkje henge han ut offentleg,men syntes de var dårle gjort.

eg og meiner vi hadde ein avtale,siden vi og har prøvd avtale møtested.men men

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...