Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


TM custom
 Share

Anbefalte innlegg

altfor mye :x 220kr med moms kostet den :lol: var et lite inpulskjøp når jeg så den på koed. måtte jo ha nøkkelring til nøkkelen jeg kjøpte. kom i det minste i en fin boks da :D

Nøkkelringen var Billig ! Kjøpte den på Gs og der var den dyrere:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart det med hvor sykt mye bedre prisene til koed er i forhold til GS

Jepp... Men du har en Driit fin E30! :) Jeg håper jeg får sett deg og bilen din på E30 Treffet hvis du skal dit ;) Den så jo nesten ny ut :)

kommer på utstillingen siden jeg bor 5 min unna :D men bilen blir nokk stående på parkeringsplassen om jeg ikke har fått hellakkert den innen da. noe som jeg tviler på #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rusten er slipt bort og det er smurt inn med rust cure fra begge sider, det er en alu plate, så er det gjort helt tett med tectyl. det kommer til og holde i mange år framover

Siden du har brukt aluminium har du gjort det ennå verre.

Aluminium gjør at jern (stål) ruster enda fortere når de ligger i kontakt med hverandre.

Innen 2 år, er hullet dobbelt så stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rusten er slipt bort og det er smurt inn med rust cure fra begge sider, det er en alu plate, så er det gjort helt tett med tectyl. det kommer til og holde i mange år framover

Siden du har brukt aluminium har du gjort det ennå verre.

Aluminium gjør at jern (stål) ruster enda fortere når de ligger i kontakt med hverandre.

Innen 2 år, er hullet dobbelt så stort.

Jess. Galvanisk korrosjon.

http://no.wikipedia.org/wiki/Galvanisk_korrosjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet bensinfilter, girmansjett og fikk nullstilt inspeksjons lampen. også er bilen skikkelig vasket og shinet opp innvendig også fikk den en runde polering

P2020143.jpg

P2020146.jpg

nå skjønte jo såklart ikke jeg at girkulen ikke var skrudd ned men klikket på med låsering så jeg klarte jo da å lage en fin liten skade nederst på girkulen så den må byttes ut ved en sener anledning

P2020144.jpg

P2020149.jpg

P2020154.jpg

P2020155.jpg

P2020156.jpg

P2020157.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen fikk seg en god runde med oppriping.

+1.

Maskinvask, fysj :twisted:

Hehe, jeg har vaska bilen min to ganger i maskin idag :D På hvit bil viser det jo ikke såå godt uansett... Er ikke lenge til den skal få seg en skikkelig vår-shine heller :)

MEN! Stussa veldig på at bilen ikke var våt på bildene, er jo dømt til riper da! Ser at maskinen heter noe med polish, men tror effekten er ganske omvendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal ikke bilen være våt siden dette er ikke en vaskemaskin, men en poleringsmaskin som fungerer ved å spraye poleringsmiddel over bilen med sprøyte så kjører maskinen poleringsfiller over den. men jeg vasker bilen i vaskemaskin også vis noen vil klage på det å! jeg blir hvertsfall veldig fornøy med resultatet til maskinvask og maskinpolering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...